Petimo Startet 4.Mars.2010 Del på Facebook Startet 4.Mars.2010 Har en Vhf av merket Høcom Famita 700 men har ikke bruksannvisning til den,er det noen som kan ha en liggende som jeg kan kjøpe /kopiere eller om det er mulig å laste den ned. Jeg vet ikke hvor gammel denne vhf'en er men vil tippe at den er fra tidelig 80 tallet siden båten er det. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 Jeg har ikke bruksanvisning, men jeg kan ikke si at jeg har savnet det heller! Dette er en veldig enkel VHF, og alle funksjoner er lette å forstå etter å ha lest pensumboka til VHF sertifikatet. Men jeg lurer på å skifte ut min, da jeg ikke er særlig fornøyd med lyden. Jeg må ned nesten på tomgang på motoren for å høre hva som blir sagt, og selv da må jeg konsentrere meg! Kanskje en ekstern høyttaler ved førerposisjonen hadde vært til hjelp? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
bellen Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 Hadde samme VHF i ein sjark ein gang, den hadde ekstern høgtaler og var meget god å lytte i. Etter min meining er det ikkje nødvendig med bruksanvisning til denne, enklare maritim VHF trur eg det ikkje er å oppdrive. Sitér dette innlegget Link to post
Petimo Svart 6.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2010 Skal ta vhf sertfikatet i mai så da får jeg vel vite det meste da etter å ha lest pennsumet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.