Astor Startet 5.August.2004 Link til dette innlegget Startet 5.August.2004 Neste torsdag setter rederinnen og jeg seg på tog/buss til Stathelle for å hente den nyinnkjøpte Elwaro 30. Har vært i Telemarkskanalen et par ganger men aldri fylt drivstoff der nede. Noen som vet om en plass i nærheten hvor drivstoffprisen ikke er altfor høy? Syntes det er greit å planlegge litt på forhånd. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sydvesten Svart 5.August.2004 Link til dette innlegget Svart 5.August.2004 Drivstoff på Stathelle, ja det finnes men er nok ikke blant de rimeligste. Stathelle Marina tok 6,05 i slutten av forrige uke. Stoa i Langesund har også diesel, pleier å være rimelig i forhold til andre. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sigurd Svart 5.August.2004 Link til dette innlegget Svart 5.August.2004 Vet ikke prisen i Stathelle, men er det ikke bare å ta en telefon. Husker ikke alle prisene, men Helgeroa er definitivt dyrere enn Langesund. Skal du videre sydover får du 50øre avslag på Valle ved fylling av mer enn 100 liter. Skal du hjem lønner det seg absolutt å toppe opp tanken på Vallø før du går inn fjorden. Tror ikke det er andre enn lekteren i Fredrikstad og Filtvet som er billigere enn dem i Oslofjorden. Vet ikke om jeg skjønte deg dit hen at du skal opp i Telemarkskanalen, men uansett er Lunde en grei plass og fylle. Bestill i god tid og han dukker opp på kaia med fat på en pickup. Nummeret ordner slusemanskapene for deg. Ikke bestill mer enn du vet du får plass til, blir bare plunder med å finne ut hvor mye som er igjen på fatet for oppgjørets skyld. Forøvrig gratulerer jeg med ny båt og ønsker dere god tur! Jeg lå ved siden av pluggen til Elwaro 30 en pinse på Svenner for ca 10 år siden. Den gang eid av daværende Stewert på Christian Radic. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 5.August.2004 Link til dette innlegget Svart 5.August.2004 Hei Gratulere med ny båt Inge! Når det gjelder drivstoff i Stathelle (som er min post adr. ) Fyll i Langesund hos Salen eftef. Liten pumpestasjon for båter og fiskefartøy, garantert billigst og ikke minst "tryggest" med tanke på vann i drivstoffet osv.... så har jeg ikke sagt noe galt om stathelle 59`00,530N 9`44,860E Lykke til! Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.