mhemil Startet 4.Mars.2010 Del på Facebook Startet 4.Mars.2010 Noen som vet ca. pris for denne koplet til D6 med EVC ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 (redigert) mener du EVC instrumentet? Det koster vel ca 10.000-12.000 på nyere EVC versjoner er det en trip computer i LCD displayet på turtelleren Redigert 4.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 Har ny EVC versjon med info i turtelleren, men info om forbruk osv. krever en Trip Computer som ikke er standard. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 (redigert) da er det EVC displayet som jeg viser over. det er standard på vår båt. Jeg bruker det først og fremst til motorovervåkning. Har satt opp en skjerm som viser temp kjølevann, temp olje, oljetrykk og oljetrykk gear. Redigert 4.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 (redigert) Jeg trenger forsåvidt ikke noe nytt display, da all info vil komme opp i turtelleren som du nevnte, men jeg antar jeg trenger et lite stykke hardware eller software for å hente infoen fra motorene til displayet. Har nå trykk, temp osv., men savner forbruk. Redigert 4.Mars.2010 av mhemil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 (redigert) mhemil, det du trenger er en dedikert Software som lastes inn i EVC systemet. Dette må gjøres av en VP representant via sitt Vodia-system. (Liten lommecomputer som han kobler til motoren. Prisen husker jeg ikke, mener at jeg betalte 5.000.- for noen år siden, men er ikke sikker. Jeg fikk dette gjort etter at båten (Nidelv 300) var levert fordi noen hadde glemt denne jobben. Ingen ekstra HW, utlesning i turtellerdisplayet som du indikerer. Da hadde jeg full forbruksindikering. Redigert 4.Mars.2010 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 Takk skal du ha Svenning. Nøyaktig hva jeg var ute etter. Skal laste inn C2 softwaren og vil be om pris på tripcomputer-softwaren samtidig. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 Ingen årsak mhemil. Er det noen spesiell grunn til at du skal få lastet inn C2? Forbedret system for feillogging? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.