JanDL Startet 4.Mars.2010 Del på Facebook Startet 4.Mars.2010 Går i planer om å kjøpe ny kalesje til min Hasla 26. Vet at det finnes en høyere type enn den jeg har. Selv er jeg 192 på strømpeøesten og må gå litt bøyd i cockpiten. Er det noen her inne som har litt info å bidra med rundt aktuelle leverandører? Håper på svar! Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 4.Mars.2010 Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 (redigert) Se her #3 Redigert 4.Mars.2010 av horg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanDL Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2010 Noen flere som vet noe? Tenker da mer eksakt om noen har tidligere vært borti denne båttypen og høy kalesje? Sitér dette innlegget Link to post
hansbern@online.no Svart 20.Mars.2010 Del på Facebook Svart 20.Mars.2010 Hei, Jeg fikk laget en forhøyet kalesje til min Hasla 26 for 2 år siden. Den er av førsteklasses kvalitet, men litt dyr. Den ble laget av WWW.kragerovenseil.com Bedre kalesje får du ikke! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.