Jump to content

Er Columbie 66 "synkefri"?

Trond mjøs

Recommended Posts

Martin, det er et utrolig flott og generøst tilbud. Håper du sjekket med din farmor før du lovet vekk plass :smiley: . Men er ikke det kaien innerst i marinaen? Jeg stikker 1,5 meter ned, tror rett og slett det er for grunt der inne :nonod:

Jeg har fått meg etpar alternativer men enten er det langt ute i øygarden eller så er det mye dyrere. Var ikke mye din tante skulle ha for plassen, kan ikke regne med å være så heldig hver gang. Men det ordner seg nok :flag: Bare trist at jeg mister de gode naboene jeg har nå.... :sad:

Trond

Bestemor er en snill dame, hun nekter ikke noen å ligge der :flag: Men det er kansje for grunt på full fjære :sad: har du mulighet for og ligge i ile? :wink: Då kunne du fortøyd bauen i kaien, og hatt en ile litt borten for den flytebryggen. Då ligger du ikke i veien for noen. Men vist dette kunne vært noe, så skal jeg snakke med min onkel (eier av moloen) :yesnod:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...