Jump to content

Jeg bestiller vindskjerm til Bayliner fra USA, andre interesserte?

sumo

Recommended Posts

Jeg skal bestille vindskjerm (windbreaker) til båten min fra Middy Plastics i USA. De har gode prodrukter, og særdeles fornuftige priser i forhod til hva slikt koster her på berget. Problemet er frakta, som pga volumet blir det samme om det er1 stk eller 5 i en kartong. Jeg har ved et par anledninger besørget slike samleordrer via dette forumet. Leveringstiden er pr dato ca 14 dager + ca 1 uke til frakta. Jeg satser på å bestille seinest innen utgangen av mnd, men kjører den avgårde hvis/når det er 5 som vil ha. Priseksempel; 2850/2858 Commandbridge: USD 480,- NB dette er et "non profit" prosjekt for min del, jeg gjør dette kun av hjertets godhet (og for å få billigere frakt selv :o)

Send meg en IM eller ring 99097331

Har så langt fått 2 sikre bestillinger og 1 nesten sikker, så her går det unna. Middy lager skjermer til de aller fleste modellene Bayliner har produsert, etter et visst antall år (mener å huske det er 5) overtar de former og rettigheter til disse fra Bayliner, og server ettermarkedet. Vet at til min båt (2850 -88 mod) koster skjermen hos importør i Norge ca 16.500. Inkl mva og frakt kommer samme skjerm på under 5.000 direkte.

Redigert av sumo (see edit history)
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...