Jump to content

Jeg bestiller vindskjerm til Bayliner fra USA, andre interesserte?


sumo

Recommended Posts

Jeg skal bestille vindskjerm (windbreaker) til båten min fra Middy Plastics i USA. De har gode prodrukter, og særdeles fornuftige priser i forhod til hva slikt koster her på berget. Problemet er frakta, som pga volumet blir det samme om det er1 stk eller 5 i en kartong. Jeg har ved et par anledninger besørget slike samleordrer via dette forumet. Leveringstiden er pr dato ca 14 dager + ca 1 uke til frakta. Jeg satser på å bestille seinest innen utgangen av mnd, men kjører den avgårde hvis/når det er 5 som vil ha. Priseksempel; 2850/2858 Commandbridge: USD 480,- NB dette er et "non profit" prosjekt for min del, jeg gjør dette kun av hjertets godhet (og for å få billigere frakt selv :o)

Send meg en IM eller ring 99097331

Link to post
Share on other sites

Svart (redigert)

Har så langt fått 2 sikre bestillinger og 1 nesten sikker, så her går det unna. Middy lager skjermer til de aller fleste modellene Bayliner har produsert, etter et visst antall år (mener å huske det er 5) overtar de former og rettigheter til disse fra Bayliner, og server ettermarkedet. Vet at til min båt (2850 -88 mod) koster skjermen hos importør i Norge ca 16.500. Inkl mva og frakt kommer samme skjerm på under 5.000 direkte.

Redigert av sumo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

... neste er vel kallesje.

 

Har sjekket det, men probemet er at de amerikanske kallesjene stort sett er laget for å holde solen ute, ikke regnet! Fikk laget til min båt hos Måløy Båt og Industrisøm, og er meget fornøyd med den. De har forøvrig nå malene liggende hvis noen andre kan ha interesse.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...