Jump to content

Anbefaling av synkronisator til VP (morse) kontrollbokser?


Halco29fb

Recommended Posts

Leter etter anbefaling på synkronisator for to styreposisjoner.

Jeg har to Volvo Penta (morse) kontrollbokser, begge med en hendel og med lås i fri posisjon.

Jeg må altså ha en synkronisator hvor hendelene kan brukes uavhengige av hverandre. Synkronisator trenger jeg kun til giret, da jeg har begge gasskablene helt fram til diseselpumpen.

Så litt på Kobelt synkronisator, men denne drar vel med seg den andre kabelen ved bruk?

Sikkert mange som har erfaringer å dele om dette emnet? :sailing:

Link to post
Share on other sites

:yesnod:

Jo, jeg bruker en synkronisator på gearet. Gasswirene går begge rett inn på regulatoren slik som du skal gjøre. Koplingstykket for gasswirene er fra Vetus.

Gearet koples via en "synkronisator" og jeg må velge ved en hendel ved inneposisjonen hvilken posisjon jeg skal bruke, ute eller inne. "Mener "synkronisator" og posisjonsvelger er fra Morse/Teleflex. Er fornøyd med denne og at det er sperre slik at gearet kun kan aktiviseres fra den valgte posisjon.

Redigert av Haba (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...