Slingsen Startet 8.Mars.2010 Del på Facebook Startet 8.Mars.2010 Har kjøpt meg wallas til min bella 620 DC. Jeg har stor plass bak i hekken på båten. Har vurdert å plassere den der. Lett å trekke luftslangene rundt i båten derfra. Har lufting i skoget på siden. Trenger jeg eget luftinntak til wallasen? Er det noen som har montert wallas i en DC? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 8.Mars.2010 Del på Facebook Svart 8.Mars.2010 (redigert) På Wallas så er det eksos og forbrenningsluft i samme skroggjennomføring.Det var i hvertfall slik på min wallas 2400 som jeg monterte i 2008. Redigert 8.Mars.2010 av sjøman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slingsen Svart 8.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2010 Høres bra ut. Ønsker jo minst mulig borring i skroget. Plasserte du gjennomføringen i siden eller bak ? Hvilken type båt var det ? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 8.Mars.2010 Del på Facebook Svart 8.Mars.2010 Jeg plasserte den i siden midtskips. Det var i en Sandvik 25 snekke. Funket veldig fint det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.