Slingsen Startet 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2010 Har kjøpt meg wallas til min bella 620 DC. Jeg har stor plass bak i hekken på båten. Har vurdert å plassere den der. Lett å trekke luftslangene rundt i båten derfra. Har lufting i skoget på siden. Trenger jeg eget luftinntak til wallasen? Er det noen som har montert wallas i en DC? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 (redigert) På Wallas så er det eksos og forbrenningsluft i samme skroggjennomføring.Det var i hvertfall slik på min wallas 2400 som jeg monterte i 2008. Redigert 8.Mars.2010 av sjøman (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slingsen Svart 8.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Høres bra ut. Ønsker jo minst mulig borring i skroget. Plasserte du gjennomføringen i siden eller bak ? Hvilken type båt var det ? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Jeg plasserte den i siden midtskips. Det var i en Sandvik 25 snekke. Funket veldig fint det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.