Fanafjord Startet 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2010 (redigert) Skal hente båt i Danmark i påske, og tenkte å følge opp litt lokale forhold dernede. Vet noen om en dansk side som er litt som baatplassen.no? Redigert 8.Mars.2010 av Fanafjord (see edit history) Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
MajorAndy Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Bare der var...så hang jeg ikke her Nej, seriøst: Båtplassen er Nordens bedste forum efter min mening. Bådmagasinet har et forum, men der har fx kun været tre nye tråde i et af forum'et. I år... Fenderen.se har lidt mere indhold, men er stadig langt efter... Andy Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 8.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Nej, det var ikke mye å rope hurra for. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Haba Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 (redigert) Joda, det finnes en "Båtplassen" også i Danmark, prøv denne linken. http://www.baadsnak.dk/ Redigert 8.Mars.2010 av Haba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bjartn Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Det forumet der skjønte jeg ingenting av.. jeg fikk jo ikke se noen innlegg?! Lagde bruker og bekreftet, men fremdeles fikk jeg knapt se noenting? Sitér dette innlegget Det er to ting jeg har for lite av - tid og penger. Men båt skal man ha! Min prosjekttråd her på BP Link to post
MajorAndy Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Fik følgende svar på "motorbåd-forum'et" "Der har ikke været nogen indlæg i 365 dage i dette forum. Brug nedenstående for at søge på ældre indlæg. " Sitér dette innlegget Link to post
softice Svart 8.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2010 Prøv www.fenderen.dk Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 (redigert) http://www.fenderen.dk/forum/showthread.php?t=5413 http://www.baadgalleri.dk/forum Redigert 11.Desember.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Shore Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 Prøv denne : baatplassen.no Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Guest Avmønstret# Svart 11.Desember.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2017 Tursejlads og sejlsport på FB har 19 000 medlemmer og er veldig aktivt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.