Jump to content

Søker Targabøyle til Bayliner


Guest Frode_V

Recommended Posts

Guest Frode_V

Jeg har liggende en plast targabøyle som opprinnelig har stått på en Princess.  Den må omarbeides en del, men for den som har riktig antall tommeltotter og litt erfaring med glassfiberarbeid, er dette en smal sak.  Jeg tenkte selv å bruke den på en Bayliner, men for å komme til den nye båtplassen min, må jeg under en lav bro, og må derfor ha en hengslet løsning jeg kan legge ned.  Er du interessert, kan jeg ta bilder.

Link to post
Share on other sites

Guest Frode_V

Jeg har liggende en plast targabøyle som opprinnelig har stått på en Princess.  Den må omarbeides en del, men for den som har riktig antall tommeltotter og litt erfaring med glassfiberarbeid, er dette en smal sak.  Jeg tenkte selv å bruke den på en Bayliner, men for å komme til den nye båtplassen min, må jeg under en lav bro, og må derfor ha en hengslet løsning jeg kan legge ned.  Er du interessert, kan jeg ta bilder.

 

Hadde vert fine greier. Ta noen bilder, og så kan du maile dem på vedaa@online.no :cryin:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...