josefsen Startet 9.Mars.2010 Del på Facebook Startet 9.Mars.2010 Som emne sier så trenger jeg en Mercruiser Shift Plate til bravo, er det forskjell på årsmodeller og går det overens med Alfa? Hvor kjøper jeg dette billigst? Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
SvartRøyk Svart 9.Mars.2010 Del på Facebook Svart 9.Mars.2010 Braketten i seg selv er lik (bare braketten uten skruer etc koster ca kr350+mva originalt) Det er den braketten/beslaget som kablene er festet til som er forskjellig fordi alpha trenger "shift interrupt switch". Ellers er det meste likt. (gearwire fra motor til drev er jo forskjellig også da) Sitér dette innlegget Link to post
Kjapp33 Svart 9.Mars.2010 Del på Facebook Svart 9.Mars.2010 Sjekk www.drev.se Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 10.Mars.2010 Del på Facebook Svart 10.Mars.2010 Jeg kjøpte mine braketter på eBay for en liten penge. Sitér dette innlegget Link to post
josefsen Svart 10.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2010 Tusen takk for god tilbakemelding. Jeg har nå ordnet det gjennom et verksted her i Arendal, fikk fra en vrakmotor. Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.