Jump to content

Manøvrering blir en lek med denne nye baug/hekk thruster

Ficher

Recommended Posts

Synes den så veldig eksponert i som baugthruster. Ikke skjønner jeg poenget med slike på små båter heller. Men liten og snedig var den jo :smiley:

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Jeg hørte fra en som var borti en slik i fjor høst at kvaliteten virket veldig tvilsom på denne trusteren. Jeg synes også prisen er i høyeste laget. For 21000 kunne du sikkert fått en Sleipner SE40 ferdig montert av meg hvis du tok det elektriske selv. Jeg ser poenget i de tilfellene hvor det er vanskelig å komme til samt at den er enklere å montere selv, men jeg tror ikke denne vil bli noen suksess.

hva skjer med denne når du skal kjøre opp på opplagshengeren eller går i land en plass der det er lit grundt..

synes dette var en dårlig ide.. men hekkmontering er jo kansje bedre.. arti den med doble drev og hekkthruster hehe..

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...