Ficher Startet 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Mars.2010 (redigert) Hva synes dere om denne nye baug eller hekk thruster http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21300259 .......kan dette være noe og ha på Saga 27 n. Redigert 12.Mars.2010 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Synes den så veldig eksponert i som baugthruster. Ikke skjønner jeg poenget med slike på små båter heller. Men liten og snedig var den jo Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Gullfisk Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Eneste fordelen jeg kan se i forhold til tradisjonelle hekk/baug trustere, var plaseringen foran roret på seilbåten. Men hvor ofte en seilbåt trenger slikt, kan vel diskuteres. Ellers synes jeg den blir for utsatt som baugpropell, og dessuten en ulempe å ha selve motoren under vann. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Jeg hørte fra en som var borti en slik i fjor høst at kvaliteten virket veldig tvilsom på denne trusteren. Jeg synes også prisen er i høyeste laget. For 21000 kunne du sikkert fått en Sleipner SE40 ferdig montert av meg hvis du tok det elektriske selv. Jeg ser poenget i de tilfellene hvor det er vanskelig å komme til samt at den er enklere å montere selv, men jeg tror ikke denne vil bli noen suksess. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) Den er vell lettere og demontere en andre pysevisper og sånset bedre for de av oss som ikke trenger slikt. Redigert 12.Mars.2010 av BMP (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 hva skjer med denne når du skal kjøre opp på opplagshengeren eller går i land en plass der det er lit grundt.. synes dette var en dårlig ide.. men hekkmontering er jo kansje bedre.. arti den med doble drev og hekkthruster hehe.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Honduras Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Artig at man legger den under kjølen på ei snekke. Med andre ord er det første som treffer Terra Firma en truster til 21 000,- Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Hansi Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Til baugpropell ville jeg aldri valgt et slikt konsept. For risikabelt. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Jeg måtte le litt jeg, men jeg tror trådstarter har rett, dette er et leketøy Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Utviklet i Østerike, en gammel sjøfartsnasjon? I baugen ville jeg ihvertfall ikke hatt den! Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.