cocker Startet 12.Mars.2010 Del på Facebook Startet 12.Mars.2010 Noen som vet hvor det går ann å få tak i en teakbeta i østfold?? Frister ikke å handle på østsiden trelast, da de kun har høvlet og rettet DYR teak.......... Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 12.Mars.2010 Del på Facebook Svart 12.Mars.2010 De pleier å ha noen uhøvla stokker på Hafslundsøy, men de er ikke billige. Faktureres pr cu/in. De kan være ganske så skakke så det blir mye svinn. Biltema? GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 12.Mars.2010 Del på Facebook Svart 12.Mars.2010 (redigert) Nå er det ikke så langt til Oslo, og da hjelper det straks. Oslo Finerfabrikk har Teak i fallende lengder mener jeg. Sjekk hjemmesiden. Det samme har de som før het Isene-Jordan. Nå tror jeg de heter Optimera. Holder til på Alnabru. En times kjøretur. Redigert 12.Mars.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
cocker Svart 12.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2010 De pleier å ha noen uhøvla stokker på Hafslundsøy, men de er ikke billige. Faktureres pr cu/in. De kan være ganske så skakke så det blir mye svinn. Hafslundsøy var knallbra de...men la ned for noen år siden desverre Sitér dette innlegget Link to post
espej Svart 12.Mars.2010 Del på Facebook Svart 12.Mars.2010 Har send deg en IM sjekk den så kan vi snakkes. Fast Born Sitér dette innlegget Link to post
cocker Svart 12.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2010 Har send deg en IM sjekk den så kan vi snakkes. Fast Born Har svart også espej........ på forhånd takk.... Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 13.Mars.2010 Del på Facebook Svart 13.Mars.2010 Biltema har teakplank eller så kan du gjøre som meg, kjøpe en gammel utgangsdør og lage til det du trenger ut av den, men det kommer jo veldig an på hva du skal ha da. Som nevnt, Hafslundsøy er nedlagt for lengst. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
GeirKS Svart 13.Mars.2010 Del på Facebook Svart 13.Mars.2010 Det er ikke rart, med de prisene :-) Det var vel i 2006 jeg var der sist så... Sitér dette innlegget Link to post
nedgård Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 ja det er nesten håpløst med den teaken cocker. men vet at rabelle handler materialer på isegran båtbyggeri, og båtbyggeren i strømstad har vel noe. ha den på plattformen eller? hvor kjøper du edelolje henn om dagen æ? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Noen som vet hvor det går ann å få tak i en teakbeta i østfold??Frister ikke å handle på østsiden trelast, da de kun har høvlet og rettet DYR teak.......... Sjekk med dette firma Brodahl & Jahren AS Besøksadresse Ryggeveien 157, 1570 Dilling Telefon 69 26 56 01 Der kjøpte jeg for noen år siden, og firma er fremdeles i drift, så.... Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
cocker Svart 15.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2010 (redigert) ja det er nesten håpløst med den teaken cocker. men vet at rabelle handler materialer på isegran båtbyggeri, og båtbyggeren i strømstad har vel noe.ha den på plattformen eller? hvor kjøper du edelolje henn om dagen æ? Vet dem har i strømstad vertfall, så det er en mulighet...Edelolja kjøper jeg ikke lenger...men tror coop obs var den rimeligste før vertfall.... Hvis ikke de har den, så har dem den på farvehandleren på borgen..... Ja er til plattforma se...... Redigert 15.Mars.2010 av cocker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.