Jump to content

Hvem lager akryl/plexiglass etter egne mål?

shaukaas

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter et nytt instrumentpanel til å ha ved kartbordet, og er på jakt etter et firma som lager slikt etter egne mål/tegninger.

Målene det i utgangspunktet er snakk om er bxhxd: 450x140x17 mm.

Jeg vurderer også å få laget en "kasse" til å felle inn et Yanmar instrumentpanel som i dag står utendørs på en seilbåt. Eventuelt om noen vet om dette fåes kjøpt "ferdig" ?

Noe tilsvarende som dette bildet, men uten det "vippbare" glasset.

Eks:

instrumentPanel.JPG

Hos Ny Plast AS (hvor jeg tilfeldigvis er medeier :cool: ), kan jeg ordne "båtplassen priser" på plexi og lexan. Pris på forespørsel via IM, men 800,- m2 for 5mm klar akryl, hørtes latterlig dyrt ut..

Har sendt noen plater rundt omkring til båtplassen-medlemmer.

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Det går sikkert bra å skfite det originale hvite lokket mot et i akryl, som ligner på løsningen på bildet ditt. Det var vel selve boksen du var ute etter?

Det stemmer det; det er i utgangspunktet selve boksen jeg er ute etter. Men dassrullboksen blir for liten, såvidt jeg kan se?!!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...