shaukaas Startet 14.Mars.2010 Del på Facebook Startet 14.Mars.2010 Jeg er på jakt etter et nytt instrumentpanel til å ha ved kartbordet, og er på jakt etter et firma som lager slikt etter egne mål/tegninger. Målene det i utgangspunktet er snakk om er bxhxd: 450x140x17 mm. Jeg vurderer også å få laget en "kasse" til å felle inn et Yanmar instrumentpanel som i dag står utendørs på en seilbåt. Eventuelt om noen vet om dette fåes kjøpt "ferdig" ? Noe tilsvarende som dette bildet, men uten det "vippbare" glasset. Eks: Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Hei. Eg brukte Forus Industrier til å lage nytt plexi vindu te meg.. Usikker på om di fremdeles hette forus industrier, men du skjønner kansje kem eg meine? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Hei, plexiglass skjærer du selv med stikksag, filer runge hjørne etc.. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Hei, Kreativ Plast på Nøtterøy er meget flinke. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 kreativ plast ja! 800 kr /m2 for acryl 5mm Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Hos Ny Plast AS (hvor jeg tilfeldigvis er medeier ), kan jeg ordne "båtplassen priser" på plexi og lexan. Pris på forespørsel via IM, men 800,- m2 for 5mm klar akryl, hørtes latterlig dyrt ut.. Har sendt noen plater rundt omkring til båtplassen-medlemmer. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Bonus Svart 14.Mars.2010 Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Som "baatplassen kunde" kan jeg underskrive på kvaliteten. Helt perfekt! Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 14.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2010 Baatplassen - hva skulle jeg gjort uten! Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 15.Mars.2010 Del på Facebook Svart 15.Mars.2010 Helt perfekt! Takk for det, Svenning! Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
shaukaas Svart 15.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2010 Og ikke minst takk for kjempegod hjelp hos Maritim i Stavanger - som også leser på baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 16.Mars.2010 Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 Takk for det, Svenning! Jeg stemmer i her.. Lagavulin kan det meste om dette, og leverer kvalitet og service helt på topp Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 16.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 Men det ser fremdeles ut til å bli en utfordring å få til en kasse for innfelling av Yanmar panelet... Noen som har noen tips til ferdige produkter som rommer et panel på 140x180mm ? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Jeg er sikker på at jeg så "hanskerom" i en eller annen katalog, men jeg finner det ikke igjen. Kanskje noen andre har sett noe slikt? Skal bla litt til. Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 (redigert) Fant det, i katalogen til Aktiv Marin i Lillestrøm. De igjen henviser til grossisten www.flak.no . Du ser noen bokser hvis du søker på "hanskerom" eller "boks". Jeg har ikke sett på målene. Redigert 17.Mars.2010 av dvil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 17.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 (redigert) Jeg har kikket litt på disse "hanskerommene" som finnes hos Maritim. Disse er imidlertid noe for små. Det som er på Flak.no ser jo lovende ut; men jeg skulle gjerne hatt et gjennomsiktelig glass. Det kan imidlertid se ut til å være et greit nok kompromiss... Redigert 17.Mars.2010 av shaukaas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 17.Mars.2010 Del på Facebook Svart 17.Mars.2010 Hva med Flak's toalettrullholder: Flak? Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
shaukaas Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Slik ser dette ut i dag: Målene på Yanmar panelet er: 180 x 140 mm Den største "boksen" jeg har plass til å felle inn: ca 200 x 340 mm Dassrullholderen er faktisk ingen dum idé, men den er dessverre noe for liten? Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Det går sikkert bra å skfite det originale hvite lokket mot et i akryl, som ligner på løsningen på bildet ditt. Det var vel selve boksen du var ute etter? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Akryl er lett materiale å jobbe med, som finer og særlig med rette flater. Men den formes med en varmepistol. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Det går sikkert bra å skfite det originale hvite lokket mot et i akryl, som ligner på løsningen på bildet ditt. Det var vel selve boksen du var ute etter? Det stemmer det; det er i utgangspunktet selve boksen jeg er ute etter. Men dassrullboksen blir for liten, såvidt jeg kan se?!! Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Støp deg en selv.. Bruk en isboks eller lignende som forskaling. Husk å støpe på utsiden av boksen så du får en glatt overflate innvendig ev.. Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Jeg mener å ha sett et utvalg av lignende på USA nettbutikker .... Sitér dette innlegget Link to post
ksnes Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Jeg mener å huske at biltema har noen slike bokser, små el-skap som kanskje kan passe... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.