Yankee Startet 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2010 Mener å ha lest her en gang at det finnes bunnstoff til drev som er klart. Altså gjennomsiktig. Har søkt opp og ned, og sett på forskjellige nettsider men finner det ikke. Noen som kjenner til dette, og hvor en får tak i det? Har nye drev, og synes det ser gammelt ut med en gang om jeg sprøyer på svart......... Sitér dette innlegget Link to post
Ktveiten Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Brukte for ett par år siden noe NANO greier. Dette var gjennomsiktlig, det vil si at du så ikke at noe var smørt på drevet, uten at du hadde nesen helt oppi. Virket godt, og er til å anbefale. Etter som jeg husker så var prisen nokså stiv, men det vil jeg si veier opp mot utseende. Mener det het TS nano eller noe sånt. Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Ribtjenester Svart 15.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=51288 Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Yankee Svart 15.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2010 Ja, da ser det ut til at det er mye som ikke virker i hvertfall....... Får se litt rundt på båtmessa Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.