Guest Palle Startet 8.August.2004 Del på Facebook Startet 8.August.2004 Har en nyere laptop som bare har usb porter. Kjøpte derfor en com/usb overgang m/driver. Kjører på WinXP Home. Kartsystemet (c-map) virker helt perfekt, men bare til maskinen går over i hvilemodus eller slås av manuelt. Da må driver lastes inn på nytt, og pc'en må restartes for at maskinen skal finne com-porten igjen. Noen som har vært borti lignende problemer? HB Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 8.August.2004 Del på Facebook Svart 8.August.2004 Programmet er ikke beregnet til å kjøre i noen slik modus, det er kun beregnet til å stå på hele tiden. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Guest Palle Svart 8.August.2004 Del på Facebook Svart 8.August.2004 Ok, hvilemodus kan jeg slå av. Men når jeg slår av C-map og pc'en på vanlig måte, og så starter maskinen opp igjen. Da forsvinner com-porten fra systemet og driveren må legges inn på nytt. Ganske irriterende... Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 9.August.2004 Del på Facebook Svart 9.August.2004 Jeg har noe tilsvarende..........Targus USB adapter. Hvis jeg starter eller rebooter PC så må GPS'n IKKE være tilkoblet adapteret. Har ikke forsket for mye på dette men det virker som om at PC'n ikke forstår hva som står i andre enden, og derved ikke initierer USB adapteret........m.a.o start PC med adapteret på men UTEN GPS tilkoblet, når PC er "oppe og går" så kan du koble til GPS. Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.