jensemann2 Startet 15.Mars.2010 Del på Facebook Startet 15.Mars.2010 I dag tappet jeg ned kjølesystemet på min Beta Marine 20 hk i seilbåten. Alt kjølevannet var nesten helt svart, såvidt man kunne se igjennom strålen. Dette ble fylt på i fjor sommer, kjøpte det på biltema (blå) og blandet ned til 50%. Det er ikke olje i kjølevannet, da hadde det jo blitt oljeperler på toppen av tanken. Hva er dette svarte for noe? Eksos som kommer inn et sted? Kan legge til at det fantes ingen bobling i ekspansjonstanken da jeg prøvekjørte først.. Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 15.Mars.2010 Del på Facebook Svart 15.Mars.2010 (redigert) Er det mange år siden systemet er ordentlig tømt, og kjølevannskretsen har stått med samme kjølevann gjennom flere vintre, er det vel ikke umulig at der er diverse dritt og lort som har løsnet etter du byttet, og satt farge på kjølevannet. Det kan jo være en av forklaringene vil jeg tro Redigert 15.Mars.2010 av fanntomas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rolf-eigil Svart 16.Mars.2010 Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 Biltema, hmm,hmm Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 16.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 Er kjølevæsken fra biltema dårlig? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.