sunny 73 Startet 15.Mars.2010 Del på Facebook Startet 15.Mars.2010 Som teksten over prøver jeg å få tak i en liten og lett poleringsmaskin om det er luft eller strøm er ingen betydning. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det og om dere har noen erfaringer å dele Har flere større modeller men vil ha en liten en Snart er det igang Sitér dette innlegget Link to post
FjordHT Svart 15.Mars.2010 Del på Facebook Svart 15.Mars.2010 Kjøpte en turtlewax sak på mekonomen for noen år siden, brukt kun på bil til nå, men er ikke for stor å duger meget bra til mitt bruk. Mener det var bladet motor som testet denne med bra resultat... en grønn sak :) Sitér dette innlegget Link to post
sunny 73 Svart 16.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 da skal jeg ta en tur å titte,takker Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 16.Mars.2010 Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 Flex går for å være veldig bra, men dyr... Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 16.Mars.2010 Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 Jeg er kjempefornøyd med min AEG PE 150. Den går sakte nok, har konstant turtall (viktig!) og veier ca 2 kg. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
jada Svart 16.Mars.2010 Del på Facebook Svart 16.Mars.2010 (redigert) Her er en link til Milwaukee poleringsmaskin . Meget godt produkt. Er selv veldig fornøyd med min. Også litt dyr, mener å huske at jeg gav mellom 2000 - 3000 for min, på tilbud, med stor veske og poleringstilbehør. Forholdsvis lett. Profesjonelt verktøy. Da har du maskin som holder. Flex er nok kanskje "kongen på haugen", men mener den er en god del dyrere. Og jeg hadde problemer med å finne en forhandler i nærområdet. Milwaukee fikk jeg i en velassortert Jernia-sjappe. Redigert 16.Mars.2010 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.