Philonica III Startet 8.August.2004 Del på Facebook Startet 8.August.2004 Nå i varmen løsnet plutselig en del av møkka i tanken, helt motbydelig -tror nesten det var alger, flak med mørke prikker. Tappet ut all vannet -spylte lenge gjennom tanken men fortsatt så kommer det møkk ut. Ønsker noen gode råd eller tips ang. rengjøringsmiddel og fremgangsmåte som hjelper meg og bli kvitt møkka. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.August.2004 Del på Facebook Svart 8.August.2004 Det har vært tråd(er) før med dette temaet. Hulda brukte en skvett eddik på tanken i forrige båten, dramatisk reaksjon. Finnes andre gode løsninger også. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 8.August.2004 Del på Facebook Svart 8.August.2004 Nå i varmen løsnet plutselig en del av møkka i tanken, helt motbydelig -tror nesten det var alger, flak med mørke prikker. Tappet ut all vannet -spylte lenge gjennom tanken men fortsatt så kommer det møkk ut. Ønsker noen gode råd eller tips ang. rengjøringsmiddel og fremgangsmåte som hjelper meg og bli kvitt møkka. Reidar samme problem har jeg hatt... tok å renset tanken for skitt med litt klorin, og skylte godt, men 90 % av all dritten sitter i slangene, og da kjøpte jeg et pulver på maritim som jeg løste opp i vann, og sendte rundt i systemet. Lot det jobbe i 24 timer, og renset med mye rent vann... gjorde mirakler på min båt.. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.August.2004 Del på Facebook Svart 9.August.2004 Lars H. har en nyttig dokument på http://trudelutt.com: Gode råd for godt drikkevann ombord (PDF) av Peggie Hall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.