Jump to content

Hjelp- møkkete vanntank !!

Philonica III

Recommended Posts

Nå i varmen løsnet plutselig en del av møkka i tanken, helt motbydelig -tror nesten det var alger, flak med mørke prikker. Tappet ut all vannet -spylte lenge gjennom tanken men fortsatt så kommer det møkk ut. Ønsker noen gode råd eller tips ang. rengjøringsmiddel og fremgangsmåte som hjelper meg og bli kvitt møkka.

Reidar    :cryin:

Nå i varmen løsnet plutselig en del av møkka i tanken, helt motbydelig -tror nesten det var alger, flak med mørke prikker. Tappet ut all vannet -spylte lenge gjennom tanken men fortsatt så kommer det møkk ut. Ønsker noen gode råd eller tips ang. rengjøringsmiddel og fremgangsmåte som hjelper meg og bli kvitt møkka.

Reidar    :cryin:

samme problem har jeg hatt... tok å renset tanken for skitt med litt klorin, og skylte godt, men 90 % av all dritten sitter i slangene, og da kjøpte jeg et pulver på maritim som jeg løste opp i vann, og sendte rundt i systemet. Lot det jobbe i 24 timer, og renset med mye rent vann... gjorde mirakler på min båt..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...