magnumlars Startet 18.Mars.2010 Del på Facebook Startet 18.Mars.2010 Hei, Nokon som veit kvar eg kan skaffe gummilabbar med denne dimensjonen. Det er denne dimensjonen som står originalt på min fordsabb. Dei er og merka med 45 som eg reknar med står for shore. Har bladd igjennom det eg finn på nett og kan ikkje finne labbar som kan passe. Den typen som vart montert der i 1986 ser ikkje ut for å vere i handel lenger. Nokre forslag til kven som kan hjelpe meg med motorlabbar (gjerne i Bergensområdet)? Sitér dette innlegget Link to post
Power by Yanmar Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Kd-trading i Bergen skaffet orginale til meg når jeg byttet . Snakk med dem så ordner det seg:-) Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Prøve disse på Kokstad: http://www.bjt.no/ Her er spisskompetanse på området og du vil trolig få god hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Spør på Sabb'en på laksevaag. De har helt sikkert noe, vist ikke vet de nok hvor du får tak i Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
index Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Har du sjekket Maritim? Jeg kjøpte der da jeg byttet motor. Jeg måtte riktignok gå for en modell med større senteravstand. men det gikk greit å borre nye hull... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
magnumlars Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Eg har sjekka maritim ja, men dei har ikkje noko som passar. Ikkje nok med at det er ukurant holavstand, labbane kan ikkje vere breiare enn 75mm då tar dei borti motoren. Dei originale labbane er og ganske høge, og eg vil ikkje bruke lave klossar for så å måtte ha ein stor avstand mellom labb og motorbrakett. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Du har ikke bilde av labbene da? Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Her er bilde av korleis labbane ser ut: Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Her er en demperoversikt fra BJT: http://www.bjt.no/pages/vibrasjon-stoy-sjo...mperkatalog.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Å få laget nye labber då? blir dette for dyrt? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S Bastard Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Det blir veldig kostbart ja. Slike labber har jeg ikke sett før, men du har ikke muligheter for andre labber i det hele tatt? Hvordan er eksisterende labber festet fundamentet Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Etter mitt syn er patenten på feste av motorlabbar ikkje heilt ideell på denne innstalasjonen. Labbane er skrudd fast i vinkeljern som igjen er skrudd vertikalt inn i sida på "tunnellen" der motoren står. "Problemet" er at motoren er so lavt nede at dei bakre brakettane labbane er skrudd fast i på motoren er heva ganske mykje. Dette begrensar valget av labbar då dei ikkje må vere for breide, for då tar dei borti denne forhøya braketten som går ned på sida av labbane. Dette er bak på motoren, framme er ikkje dette problemet like stort. Har nokre bilder eg tok då eg kjøpte båten. Kan so vidt skimte labbane og vinkeljernet desse er skrudd fast i i aktre styrbord hjørne: Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Har du mulighet for lage nye motorbraketter, slik at andre labber kan brukes? Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 18.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Alt er mulig, men det enkle er ofte det beste dvs få fatt i labbar eg kan putte rett på plass:) Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 18.Mars.2010 Del på Facebook Svart 18.Mars.2010 Rett før Maritim overtok delelageret til Sabb var jeg innom og kjøpte noen deler der. Samtidig spurte jeg om de hadde motorlabber. De hadde alle typer den gang, men jeg tror han nevnte at den typen jeg har hadde gått ut. De hadde da bere noen få igjen. Tror det kan være den du er på jakt etter. Kan ikke huske målene, men tror det var 115mm. Du kan jo høre med Sabb om de har noen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 19.Mars.2010 Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Hei magnmlars, jeg var en tur i båten, det ser ut som det samme type som står i min/våres båt. Vi skal nok finne noen som passe. Jeg fikk katalogen fra Maritim i dag, der er det 100mm og 140mm mellom hullene. Det er nå bare å borre opp hullene på labben. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Hei igjen Jon. Ja det ser ut for at det er samme labbane du har, men du har ikkje samme brakett på motoren. Grunnen til dette er nok mitt gear som gjer at motoren kjem ein god del lengre bak og lengre ned. Slik det ser ut frå biletet står mine labbar sikkert 10 cm høgre oppe. Braketten er forsovidt den samme, men min er forlenga oppover. Eg tok turen til KD Trading i Bergen idag. Han hadde R&D labbar med 102mm holavstand og med ytre fysiske mål som passar for meg. Det ser ut for at du og må begrense bredda på labben til maks 75mm slik at den ikkje tar borti motorbraketten. R&D labbane var og forholdsvis høge, i motsetning til dei Maritim (og dei fleste andre sel) som er lave og breie. Her kan du sjå den typen eg kjøpte. Betalte 2500,- for 4 stk. http://www.randdmarine.com/enginem.asp Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 19.Mars.2010 Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Hei igjen, det står 2 stk på hver side bak, 1 på hver side forran,med meg. Jeg har ikke tenkt så mye på dette enda, men det blir senere når jeg er ferdig inne. Har ikke sett på tilpassning enda, tror det blir med at jeg borrer opp en labb, dersom den passer ellers. Mykheten vet vel du........? Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2010 Eg vart anbefalt å bruke 4 labbar, og dette er vel det mest logiske og. Men labbane bak har dobbelt so høg vektkapasitet som dei framme. 560 punds labbar bak og var det 250 framme skal tru? Skulle vel passe bra då motoren er vel sånn rundt regna 500kg (1 pund=0.45 kg) Det var i alle fal stor forskjell på den gamle eg har tatt ut og dei nye eg kjøpte. Den gamle labben er veldig mjuk og ein klarar meget lett å bende festebolten til sides. Dei nye ser nok litt meir egna ut for å handtere denne motoren ja, klarar omtrent ikkje bende bolten med handemakt. Når eg tok av den eine av dei gamle labbane ser eg at motorbraketten faktisk har tatt borti metallgodset i motorlabben. Ikkje rart det vart resonans i båten når eg fekk turtall Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Hei, korleis går det med labbene? fått montert. Jeg ser på bildet av oljefiltret og startmotoren. Hos meg står startmotoren på andere siden av motoren, og filteret står rett opp. En kan snu filtret da. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Hei, korleis går det med labbene? fått montert. Jeg ser på bildet av oljefiltret og startmotoren. Hos meg står startmotoren på andere siden av motoren, og filteret står rett opp. En kan snu filtret da. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 (redigert) Eg trur du skal sjå godt om du ser startaren på samme sida som oljefilteret på motoren min Oljefilter står på styrbord og startmotor på babord side. Eg har fått montert 2 labbar. Tok av vinkeljerna og fila hola med rundfil slik at dei vart avlange. Pussa samtidig ned vinkeljerna og mala dei på baksida (maling framme i dagens lys etter arbeidet er ferdig). Men det er no eindel jobb når ein driv med det aleine. Det er særs vanskelig å komme til muttrane som held vinkeljerna framme på plass, og ikkje mist eit h....te å få på igjen muttrane. Men labbane har eg tru på, dei passar faktisk mykje betre enn originalen (bortsett frå holavstanden) med tanke på den begrensa plassen mellom labbar og motorbrakettar. Håpar å få på plass dei to siste labbane og retta opp motoren i morgo, so blir det HAT og SAT som vi seier på fagspråket (Harbour Acceptance Test-Sea Acceptance Test) Redigert 22.Mars.2010 av magnumlars (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Er det vanlig med sterkere labber bak? Spør fordi jeg må bytte labber jeg også etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Dette blir bra magnumlars. Ser no at det er en oljekjøler. Jeg tenker at du merker forskjell på støyen. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Eg håpar og trur støyen/resonansen vil minke. Eg har modifisert det eine vinkeljernet litt slik at det er litt meir enn 2mm klaring mellom motorbrakett og motorfundament. Ikkje rart det vart spetakkel kvar gang eg satte i gir No skulle det i alle fal vere gode muligheter for å gjere ei bra og nøyaktig oppretting i motsetning til før med dei fastrusta skruane som var på dei gamle labbane. Grunnen til sterkare labbar bak er vel at vekta ofte er litt større der med tanke på gear, svinghjul etc. Men om motoren er like tung bak som framme ser eg ingen grunn til ulik styrke på labbane. Det er vel og ein fordel at dei aksielle kreftene vert tatt opp mest mogleg likt , men nett det trur eg ikkje blir lett å få til med ulik styrke på labbane (slik eg har det) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.