Jump to content

Hvor kjøpe motorlabber med 115mm hullavstand? Fordsabb


magnumlars

Recommended Posts

Hei,

 

Nokon som veit kvar eg kan skaffe gummilabbar med denne dimensjonen. Det er denne dimensjonen som står originalt på min fordsabb.

Dei er og merka med 45 som eg reknar med står for shore.

 

Har bladd igjennom det eg finn på nett og kan ikkje finne labbar som kan passe. Den typen som vart montert der i 1986 ser ikkje ut for å vere i handel lenger. Nokre forslag til kven som kan hjelpe meg med motorlabbar (gjerne i Bergensområdet)?

Link to post

Eg har sjekka maritim ja, men dei har ikkje noko som passar. Ikkje nok med at det er ukurant holavstand, labbane kan ikkje vere breiare enn 75mm då tar dei borti motoren. Dei originale labbane er og ganske høge, og eg vil ikkje bruke lave klossar for så å måtte ha ein stor avstand mellom labb og motorbrakett.

Link to post

Etter mitt syn er patenten på feste av motorlabbar ikkje heilt ideell på denne innstalasjonen. Labbane er skrudd fast i vinkeljern som igjen er skrudd vertikalt inn i sida på "tunnellen" der motoren står. "Problemet" er at motoren er so lavt nede at dei bakre brakettane labbane er skrudd fast i på motoren er heva ganske mykje. Dette begrensar valget av labbar då dei ikkje må vere for breide, for då tar dei borti denne forhøya braketten som går ned på sida av labbane. Dette er bak på motoren, framme er ikkje dette problemet like stort.

 

Har nokre bilder eg tok då eg kjøpte båten. Kan so vidt skimte labbane og vinkeljernet desse er skrudd fast i i aktre styrbord hjørne:

 

motorlabb2.jpg

motorlabb.jpg

Link to post

Rett før Maritim overtok delelageret til Sabb var jeg innom og kjøpte noen deler der. Samtidig spurte jeg om de hadde motorlabber. De hadde alle typer den gang, men jeg tror han nevnte at den typen jeg har hadde gått ut. De hadde da bere noen få igjen. Tror det kan være den du er på jakt etter. Kan ikke huske målene, men tror det var 115mm.

Du kan jo høre med Sabb om de har noen igjen.

Link to post

Hei igjen Jon.

 

Ja det ser ut for at det er samme labbane du har, men du har ikkje samme brakett på motoren. Grunnen til dette er nok mitt gear som gjer at motoren kjem ein god del lengre bak og lengre ned. Slik det ser ut frå biletet står mine labbar sikkert 10 cm høgre oppe. Braketten er forsovidt den samme, men min er forlenga oppover.

 

Eg tok turen til KD Trading i Bergen idag. Han hadde R&D labbar med 102mm holavstand og med ytre fysiske mål som passar for meg. Det ser ut for at du og må begrense bredda på labben til maks 75mm slik at den ikkje tar borti motorbraketten. R&D labbane var og forholdsvis høge, i motsetning til dei Maritim (og dei fleste andre sel) som er lave og breie.

 

Her kan du sjå den typen eg kjøpte. Betalte 2500,- for 4 stk.

http://www.randdmarine.com/enginem.asp

Link to post

Eg vart anbefalt å bruke 4 labbar, og dette er vel det mest logiske og. Men labbane bak har dobbelt so høg vektkapasitet som dei framme.

 

560 punds labbar bak og var det 250 framme skal tru? Skulle vel passe bra då motoren er vel sånn rundt regna 500kg (1 pund=0.45 kg)

 

Det var i alle fal stor forskjell på den gamle eg har tatt ut og dei nye eg kjøpte. Den gamle labben er veldig mjuk og ein klarar meget lett å bende festebolten til sides. Dei nye ser nok litt meir egna ut for å handtere denne motoren ja, klarar omtrent ikkje bende bolten med handemakt.

 

Når eg tok av den eine av dei gamle labbane ser eg at motorbraketten faktisk har tatt borti metallgodset i motorlabben. Ikkje rart det vart resonans i båten når eg fekk turtall :lol:

Link to post

Eg trur du skal sjå godt om du ser startaren på samme sida som oljefilteret på motoren min :smiley: Oljefilter står på styrbord og startmotor på babord side.

 

Eg har fått montert 2 labbar. Tok av vinkeljerna og fila hola med rundfil slik at dei vart avlange. Pussa samtidig ned vinkeljerna og mala dei på baksida (maling framme i dagens lys etter arbeidet er ferdig).

 

Men det er no eindel jobb når ein driv med det aleine. Det er særs vanskelig å komme til muttrane som held vinkeljerna framme på plass, og ikkje mist eit h....te å få på igjen muttrane.

 

Men labbane har eg tru på, dei passar faktisk mykje betre enn originalen (bortsett frå holavstanden) med tanke på den begrensa plassen mellom labbar og motorbrakettar.

 

Håpar å få på plass dei to siste labbane og retta opp motoren i morgo, so blir det HAT og SAT som vi seier på fagspråket :smiley: (Harbour Acceptance Test-Sea Acceptance Test)

Redigert av magnumlars (see edit history)
Link to post

Eg håpar og trur støyen/resonansen vil minke. Eg har modifisert det eine vinkeljernet litt slik at det er litt meir enn 2mm klaring mellom motorbrakett og motorfundament. Ikkje rart det vart spetakkel kvar gang eg satte i gir :smiley: No skulle det i alle fal vere gode muligheter for å gjere ei bra og nøyaktig oppretting i motsetning til før med dei fastrusta skruane som var på dei gamle labbane.

 

Grunnen til sterkare labbar bak er vel at vekta ofte er litt større der med tanke på gear, svinghjul etc. Men om motoren er like tung bak som framme ser eg ingen grunn til ulik styrke på labbane. Det er vel og ein fordel at dei aksielle kreftene vert tatt opp mest mogleg likt , men nett det trur eg ikkje blir lett å få til med ulik styrke på labbane (slik eg har det)

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...