MaxiMarius Startet 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2010 Hei Som emnetittelen sier, noen erfaringer med skroggjennomføringer og kuleventiler fra Biltema? Mvh Marius Sitér dette innlegget Link to post
rolf-eigil Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Tror ikke at noe av det jeg har kjøpt på Biltema har vært verd pengene. Vet at det er masse meninger om emnet. Hvorfor prøve å spare noen hundrelapper på noe så viktig. Lykke til! Rolf-Eigil Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Hulda har montert et par kuleventiler fra Biltema på sjøvannsiden. Oppstrøms disse ventilene er det to kvalitetsventiler. Biltemaventilene har nå stått i sjøvann i tre år. De har fungert utmerket så langt. Men jeg hadde ikke brukt dem som første barriere mot sjø. Det samme går for gjennomføringene, ikke godkjent for tre år siden som barriere mot sjø av meg. Hvordan de er i dag, vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Sjekk denne linken visst du vil vite mer om emnet Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.