Jump to content

Jeg har ordnet 25 øre literen i rabatt hos Glommen Bunkers.

Ribtjenester

Recommended Posts

Jeg har vært i kontakt med Glommen Bunkers i Fredrikstad i forbindelse med Bavariaklubben

Det fikk jeg til rabbatt på 25 øre literen på pumpepris til alle BP medlemmer ved frevisning av klistremerke eller vimpel.

Du må si ifra før fylling at du er medlem i Båtplassen.no

Vi får samme rabbatt som Prinsess klubben og Fairline klubben

Hilsen MOrten

Kjempebra! Men for oss som ikke har fylt der før kan noen forklare eventuelt vise (kartutsnitt) hvor dette er hen?

Har de vann der også?

Spurte ham om hva slags diesel det er på bunkersbåten der vi fyller, og om når han åpner opp I Nøkledypet.

Da er det vel slutt på alle "jeg tror det er XXX" en gang for alle.

SVAR:

Hallo

Det som blir solgt fra lekteren i Nøkkledypet er 10 ppm farget diesel.

Alle pumpene har det samme produktet

Det er til yrkesbåter det blir levert 500 ppm go.

Ligger ikke i nøkledypet nå, kommer nok ikke dit føre i begynnelsen av Mai pga den kalde vinteren.

Det kan gjøres avtale om bunkring fra lekterenn som ligger i opplag i vesterelven i Fredrikstad fram til Onsdag kl 1200.-

Mvh

Ole-Petter

Redigert av OLPI (see edit history)
  • 1 måned senere...

Siden det har blitt diskutert så mye om dieselkvalitet i denne tråden prøver jeg meg med følgende spørsmål:

Svolvelen i dieselen er den som smører. Hvordan blir det med med smøring av dieselpumpa(på motoren) når det meste av svovelen er fjernet? Har man erstattet svovelen med et annet komponent som gjør samme nytten?

Redigert av VannTro (see edit history)

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

• 1 år senere...

Ole Petter i Glommen Bunkerservice fortalte meg forige sesong (2011), at neste sesong ville han forlange å få se medlemsbevis på "båtplassen" for å gi rabatten. Finnes det pr idag noe slikt her??

Jeg sa at jeg hadde utskrift av profilen, men det ville han ikke komme til å godta. Videre sa han at om "båtplassen" var interresert i at medlemmene skulle fortsette å få rabatt, måtte de fremskaffe et medlemsbevis. :headbang:

"Sistemann tar med flagget"

Jeg har også benyttet meg av Glommen Bunkers hyppig. Fikk "kjeft" et par ganger i 2011 sesongen fordi vi ikke hadde noen form for bevis med oss. Vimpel har jeg desverre ikke, og fikk også beskjed om at det heller ikke var godt nok. Fikk riktignok rabatten hver gang. Hadde med profil utskrift. Med 3-5 fyllinger i sesongen a 700 liter så er besparelsen betraktelig på allerede østlandets konsekvent laveste priser! I sommer var dette billigere en tankbil på 3000 liter!

Men han vil ha et mer konkret bevis på medlemskapet for årets sesong. Jeg betaler GLEDELIG 100,- for et båtplassen medlemskort i "visa plast"

Dette forumet er blitt så stort og betydelig at vi bør kunne fikse mye rabatter og andre fordeler også, og da er et medlemsbevis på sin plass.

Når det gjelder forumet har vi jo "INGAR" som er vel som eier å betrakte, og skipsrådet som administratorer/moderatorer/medskyldige.

/Chaos

Høne, øl og hornmusikk!

Ett "Årskort" som båtplassen-medlem bør jo være midt i blinken. 50-100kr, og da er det enklere å f.eks få litt rabatt på diesel som her, eller noen % hos Maritim, på båtkalesjer og annet man trenger fra BPs faste annonsører. Sparer fort inn kortet på den måten, og BP får litt ekstra penger til drift. Ikke alle som har båt med plass til vimpel, og det er vel også en engangsinvestering i utgangspunktet.

Å få laget noen kort med "Båtplassen 2012" osv bør ikke koste alt for mye, særlig hvis man tar opp bestilling på forhånd for et visst kvantum.

Legg det opp som "abonnement" ala Småbåtregisteret.

Ingen dum idè med et slikt kort. Da vil det kanskje være enklere for lokale BP entusiaster rundt om i landet å forhandle til seg medlemsgoder, da det fremstår litt mer seriøst med et skikkelig medlemsbevis, fremfor å fortelle den man forhandler med, at man legitimerer seg som BP medlem ved å vifte med en vimpel og eller utskrift fra BP. Er det noen som har sendt dette som et forslag til skipsrådet og Ingar enda da?

Redigert av Lovart låring (see edit history)

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...