terron Startet 21.Mars.2010 Del på Facebook Startet 21.Mars.2010 Startsnoren på påhengsen har røket, samt gummihåndtaket forsvunnet. Har derfor vært innom flere båtsjapper, men ingen har slikt på lager.....Noen som vet hvor dette enklest kan bestilles? Sitér dette innlegget Link to post
suzz Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Hei. Har du sett her http://www.marineshop.no Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 21.Mars.2010 Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Finn et lokalt gressklipper/motorsag verksted, de har antagelig det du trenger... Selve snora kan i de fleste tilfeller erstattes av 4 > 5 mm flaggline Eller via en nettbutikk... Sierra har et universal kit som kan passe ( Sierra #18-4904 ) Er du fornøyd med innredningen i båten ?? utifra årsmodellen kan jeg være medskyldig ( tidligere snekker, vi laget endel innredninger til bla 830 rundt på den tiden ... ) Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
terron Svart 21.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2010 Takker for rask hjelp. Og om jeg er fornøyd med innredningen i 830 - ja - tror da det - har sett på tilsvarende 2010 modell (jeg har 2006), og den er da fortsatt maken (bortsett fra de som har vendbar sofa). Er spesielt fornøyd med toalettromløsningen - som var en av årsakene til at vi valgte denne båten/modellen. I 95 % av de timene som jeg er i båten som brukes ikke soveplassene, da OK for oss at de ikke er større/tar mer plass enn nødvendig. Forøvrig så har jeg valgt wallas 90 kokeapparat m/varmelokk i stede for gass, meget fornøyd med den løsningen (hadde gasseksplosjon i forrige båt...). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.