Ask Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Hei Som emnetillelen seier så treng eg nokre SMÅ kabelsko. Dette er til kabelen som kjem frå vindmålargjevaren i mastetoppen. Kabelskoa skal koplast til baksida av sjølve instrumentet. Leidningane er tynne, men problemet er at flatstiftane på instrumentet ikkje er meir enn 4-5 mm. Ask Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
dkt850 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Jeg ville sjekket Biltema eller Clas Ohlson. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rover Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 "Claes" har ikke!!! Prøvde i bergen sist sommer:-( De har bare standard bredde. Prøv et vanlig bilverksted. de har som regel i sortementet... Wurth har helt sikkert. Derfra kommer mine. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
westbas 89 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Elfa har stort utvalg. https://www1.elfa.se/elfa~no_no/b2b/catalog....do?tab=catalog Ikke i Bergen akkurat men postordre, håper linken hjelper Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars H. Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Linker direkte til artikler hos Elfa funker dessverre ikke. Fortell heller at de finnes hos Elfa, og oppgi artikkelnummeret. Lars H. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post Share on other sites More sharing options...
westbas 89 Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Jeg fikk nå åpnet linken, men art.nr på en av kabelskoene er 48-295-11. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ask Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 "Claes" har ikke!!!Wurth har helt sikkert. Derfra kommer mine. Takk for raske og gode svar. Kvar held Wurth til? Ask Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
RSL Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Würth Bergen, Åsane Liamyrane 15 5132 Nyborg Telefon: 464 01 426 Faks: 982 39 186 E-post: asane@wuerth.no Åpningstider: 7:00 - 16:00 man-fre Quote NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 altså desse vanlige kabelskoa som vi alle kjenner kommer i 2 varianter. 6.3 mm og 2.8mm. Biltema har begge deler og det har antagelig din lokale bilxtra elr lign. også. http://www.biltema.no/Bil---MC/Biltilbehor...flatstifthylse/ Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars O Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Nå må du ikke glemme 4,8mm Like vanlig den... Lars O. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 ja hvis du sier det så Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts