stenearild Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) Jeg har en Simrad AP 11 på hånd og lurer på om den kan kommunisere med en PC med et navigasjonsprogram (Winfich Nexus) Edited March 21, 2010 by stenearild (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Halco29fb Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Ja det burde gå bra, har en AP 11 i min som jeg har prøvd mot en pc med Tiki Navionics. Var en kabel med COM1 støpsel i da jeg kjøpte båten så jeg brukte en ovengang fra COM1 til USB. Fungerte fint, programmet sendte info til autopiloten og la om kurs etter programmet. Jeg har forresten GPS mus, overgang fra COM1 til USB og Navionics CF brikke leser som jeg skal selge. Også programmet Navionics Gold selges, kartbrikken skal jeg bruke på en ny plotter. Bytter ut laptopen til fordel for en Lowrance HDS 10, koster skjorta men bare må ha den. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts