Sjeldenutpå Startet 21.Mars.2010 Del på Facebook Startet 21.Mars.2010 Kjøpte slik maling fredag. Biltema sin 36-536 ( får ikkje nettkatalogen til å virke nå...) Har malt kjølen i motorrommet. Blei fint. Men så skal eg skifte olje og dieselfilter, og litt søl vil det bli...så eg lurer på om dieselen vil ta hardt på nymalt bunn.... Hvor lenge må eg vente evt ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
lippert Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Olje har jeg ikke prøvd, men den tåler bensin helt greit.. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Smiley Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Dette er top-coat produsert av Star maling&lakk. denne er motstandsdyktig mot det aller meste, også oljesøl (såfremt den har fått herdet skikkelig) Har lakkert 3 båter selv med dette, og det holder godt stand. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Sjeldenutpå Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Oki ! Det eg lurer mest på er kor lenge den må herde for å tåle olje/diesel.... er det nok med de 20 timene i 20 grader? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
index Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Jeg ville nå ha gitt den en ukes tid i de temperaturene vi har nå. Men det merker du sikkert selv også: Kjenn på overflaten hvordan den kjennes ut. Er den blitt skikkelig hard, tåler den dieselen uten problemer. Jeg har brukt samme maling i mitt motorrom, og den tåler både olje og diesel uten problemer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
M/S Bastard Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Står det ikke noe på boksen hvor lang tid det skal gå før den utsettes for slitasje? Vel, utålmodig som jeg er, hadde jeg bare utstyrt meg med masse filler, og dekt til der det blir søl. Passe på og tørk opp underveis så går det helst bra Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 legg noe under ja, klipp opp noe byggplast og teip fast . Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 2-komp fra biltema skal være bra den, tror ikke du får problemer med søl så lenge den har herdet et par dager Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
jensemann2 Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Det så forresten veldig fint ut i motorrommet ditt. Jeg har lyst å gjøre det samme! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.