mercury Startet 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 21.Mars.2010 noen som har noe tips om hva jeg kan bruke for å få rent vinduene i min rana 16? Ser nesten ikke ut gjennom dem imot sola:( Prøvd vanlig vindus rens, men resultat dårlig:( Sitér dette innlegget Link to post
dvil Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 (redigert) Glass eller plast? Det finns spesielle poleringsmidler, men vanlig lakkpolish fungerer bra. Gjør en test på det minst synlige området. Om det er gamle plastvinduer kan de være fulle av småsprekker, under overflaten. Det lar seg nok ikke reparere. Tror jeg da... Jeg bytter selv ut mine pga. dette. Redigert 21.Mars.2010 av dvil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2010 Er det småripete å sånn ,tar du å polerer over noen ganger med Autosol .Da blir ruta som ny,flere ganger du gjentar jobben jo bedre blir det .Da forsvinner alle småripene ,og ruta blir som ny . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
mercury Svart 22.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Er plast ja, ell rettere sagt plexi glass sikkert:=) Skal ta en test med autosol å se om det virker=) Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Om det kun er vanlig vask, så er et microklut og bare vann som gjelder! Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 22.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2010 Feil microklut og du gjør saken enda verre,kjenner flere som har ripa opp nye vinduer på Bavaria med microklut. Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.