olpi Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Mulig streik på gang: http://www.dagbladet.no/2010/03/22/nyheter...sverd/10964635/ Greit å vite for de som planlegger bunkring der... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tox Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Så vidt jeg forstår nå, så er streiken avblåst! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gunga Din Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Torsdag, 1 april Stängt Stängd på grund av kommunbeslut. Fredag, 2 april Stängt Långfredag Lördag, 3 april 9:00 - 15:00 Quote S/Y Gunga Din Link to post Share on other sites More sharing options...
Bonus Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 MAO Dødt? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
skippy Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Men så er det jo 1 April då. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
olpi Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Det var stengte butikker etc jeg tenkte på. Vet ikke om det også gjelder serveringssteder? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan E. Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 I forige uke stod det på et par av senterne i Strømstad sentrum: "Pga avgjørelse i bystyret holder vi stengt Skjærtorsdag." Det var et par stengte steder for 1 år siden også, og en markant nedgang i "rånere". Sikkert mest pga den strikse trafikkdirigeringen de siste årene. Det blir nok noen år med striksere linjer for å få ned rølpen. Så vil det gli mer tilbake til gamle dager forhåpentlig, med alt åpent igjen, og kanskje ikke så mye rølp. Quote Jara Wynja Link to post Share on other sites More sharing options...
Tine IV Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Har dem råd til å ikke ha åpent lurer jeg da,er vel noen mill dem soper inn i påsken .Se bare på gjestehavna ,full fellesferie pris på havneavgiften som detter ned igjen da påsken er over.Er jo et par båter innom,å er det ikke så inntresant trur jeg bare folk går videre til grebbestad/Tanum.Så sitter Strømstad igjen med svarte per,tviler på det .Her er det full gass så alt er klart til å ta imot året's påskebåter. Men det er jo hva jeg trur .... Tine IV Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts