Jump to content

Yamarin sitt nye uttrykk på 2010 mod. hvit med blå folie


jone

Recommended Posts

Ja, da er min nye Yamarin 59CD klar for å settes på sjøen. Alle spor av snø er vekk, endelig :yesnod: Våren har meldt sin anmarsj.

 

Denne båten fikk jeg etter en reklamasjon imot Yamarn.

 

Hvordan tror dere at folien som erstatter den mørkeblå stripen vil holde seg? vil den være holdbar? Hvorfor har yamarin gått over til hvitt skrog, er det en ny trend eller erdet for å spare penger i produksjonen?

 

image_069.jpg

 

image_071.jpg

 

image_072.jpg

Link to post
Share on other sites

Hvitt skrog er et ønske fra kundenes side, da de blå viste seg å være svært arbeidskrevende å holde pene. Med blått skrog skal det ikke mer til enn at du er litt borti utriggerne i båsen før du får lange, stygge striper i skroget. Med hvitt skrog skal det mye mer til for at det skal vise, og tilsvarende mindre til for å få merkene bort igjen. Jeg ville valgt hvitt skrog om muligheten hadde vært til stede....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...