Blom'en Startet 22.Mars.2010 Del på Facebook Startet 22.Mars.2010 Har en kombibåt, Viksund 830, mye lik NB Marine eller Viknes sine Vestlandsbåter og skal se om jeg får montert VHF'en i påsken. Ønsker gjerne innspill på en god plassering av denne. Førerposisjon inne er på styrbord side, ca. 3 meter innforbi døren. Det er en trapp fra uteplass og ned i kabinen, så det er litt jobb å komme seg fra uteplass og frem til innvendig styreposisjon. Siden dette er en kombibåt og brukes mye tiden til hobbyfiske og teiner, så er man mye ute på dekk. Tanken min er at jeg bør plassere den i taket innforbi døren, slik at man kan nå den fra utsiden. Da kan man rimelig lett nå den fra innsiden også, selv om man må flytte seg fra innvendig styreposisjon for å operere den. Andre som har kommentarer - innspill på denne plasseringen ? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Vanskelig å se for seg dette uten et bilde eller tegning, men inne i styrhuset må den slik at fuktigheten fra regn og sjø ikke får sjanse til å ødelegge den Taket er et fint sted det bare du ikke skaller oppi den når sjøen er lurvete Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.