Brizo Startet 22.Mars.2010 Del på Facebook Startet 22.Mars.2010 Er det noen som har hørt i fra Walter-s i det siste? Håper han koser seg med den flotte sjarken sin. Se å kom deg på forumet igjen, med flotte historier og nydelige bilder! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 ja har ikke høft fra han på en stund nå hvor er du henn Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 Han har lagt til siden båtinteressen og er mer opptatt med fotografering er det blitt meg fortalt. Noen sa også at han vurderte salg av sjarken. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 22.Mars.2010 Del på Facebook Svart 22.Mars.2010 han skal vel ikke selge den fine Tormøyen sin den er jo kjempe lekker!!! jeg holdt foresten på å kjøpe den gamle båten hans, "Flukt" Grimsøy 26 den var pen den!!! Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Og tar jeg ikke feil er dette og en av Walters tidligere båter. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21491874 Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Hei, det er den gamle sjarken til walter,har ikke sett ham på en stund selv .Selge sjarken tråkig dette....? Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Er jo veldig synd om Walter har mista båtinnteressen ,men kan kansje fort bli slik når du holder på med et båtprosjekt så lenge .Kansje ikke det blei slik han drømte om,men tipper han bare har en liten pause.Når isen går nå,så er Walter ombord igjen å fisker Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
JanS/EIR Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Ja det er nok flere som savner Walter-s sine tråder og innlegg her inne. Prosjekt-tråden om ombyggingen av "Malaika" var et mesterstykke! Hadde fornøyelsen av å få inspisere båten like før den var ferdig til sjøsetting, og ble mektig imponert. Den gode Walter hadde virkelig lagt sin sjel i prosjektet. Alle detaljer sjølkonstruert og utført med nitid omtanke. For nye medlemmer her inne anbefaler jeg å søke opp tråden; der er det mye å lære. Nå regner jeg med at Walter fortsatt følger med her inne, så han svarer vel for seg sjøl, sender ham, fru Kari og Samson mine beste hilsener i alle fall! mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Mouche Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Sist innlogget 5.11.2009. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Miss Amalie Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Walther har bare snudd fokuset litt akkurat nå. ... til fokuset i kameraet. Jeg følger med i Fredrikstad-avisene der det senest forrige uke var nydelige natur og by-bilder. hele to sider signert Walther. Og det er ikke første gangen at østerrikeren slår til med blinkskudd. Han virker dedikert til den interessen, og jeg opplever at han konsentrerer seg om en og en ting ad gangen. Er det ikke slik vi opplevde tråden hans? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
oslofjord Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 (redigert) Og det vel ikke unaturlig å ha andre interesser enn båt.....midt på vinteren.... Redigert 23.Mars.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gurba Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Og det vel ikke unaturlig å ha andre interesser enn båt.....midt på vinteren.... Nei. Får håpe han kommer tilbake med nye prosjekter. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Jeg vet jo ikke om han skal selge sjarken. Det var bare noen jeg snakket med på brygga der han ligger som nevnte at han vurderte det. Jeg har også vurdert salg (ganske ofte ), men har da båt ennå. Kanskje han kommer sterk tilbake når sola for ordentlig tak. Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 walter_s redegjør ganske greit for dette i det siste innlegget sitt i den fantastiske prosjekttråden sin, vi får vel bare vente og se om han dukker opp igjen med gode bilder og et fantastisk skrivetalent. - anders m. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Vi har jo alle sett noen av bildene til Walter. så jeg håper virkelig han vil dele med oss her inne og. Savner de flotte skildringene Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
JanS/EIR Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 (redigert) Fikk lyst til å hente denne tråden fram igjen, https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...375&st=1410 til glede for nye lesere! mvh JanS/EIR Redigert 23.Mars.2010 av JanS/EIR (see edit history) Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.