Jump to content

Walter-s, hvor har det blitt av deg?

Brizo

Recommended Posts

Er jo veldig synd om Walter har mista båtinnteressen ,men kan kansje fort bli slik når du holder på med et båtprosjekt så lenge .Kansje ikke det blei slik han drømte om,men tipper han bare har en liten pause.Når isen går nå,så er Walter ombord igjen å fisker :wink:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Ja det er nok flere som savner Walter-s sine tråder og innlegg her inne.

Prosjekt-tråden om ombyggingen av "Malaika" var et mesterstykke!

Hadde fornøyelsen av å få inspisere båten like før den var ferdig til sjøsetting,

og ble mektig imponert. Den gode Walter hadde virkelig lagt sin sjel i

prosjektet. Alle detaljer sjølkonstruert og utført med nitid omtanke.

For nye medlemmer her inne anbefaler jeg å søke opp tråden; der er det mye å lære.

Nå regner jeg med at Walter fortsatt følger med her inne, så han svarer vel for seg sjøl,

sender ham, fru Kari og Samson mine beste hilsener i alle fall!

mvh

JanS/EIR :sailing:

Old fishermen never die - they only smell that way!

Walther har bare snudd fokuset litt akkurat nå. ... til fokuset i kameraet.

Jeg følger med i Fredrikstad-avisene der det senest forrige uke var nydelige natur og by-bilder. hele to sider signert Walther. Og det er ikke første gangen at østerrikeren slår til med blinkskudd.

Han virker dedikert til den interessen, og jeg opplever at han konsentrerer seg om en og en ting ad gangen. Er det ikke slik vi opplevde tråden hans?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...