SALAMANDER Startet 23.Mars.2010 Del på Facebook Startet 23.Mars.2010 Hei! Jeg har en leksje i en sveiseskjøt/ loddekjøt på dieseltanken i båten, tanken er trolig laget av rustrfritt stål, det er ikke store lekasjen men det drypper litt. Kan jeg reparer dette eller må jeg kjøpe ny tank? Burde jeg prøve å bruke loddebolten for reperasjon? Hjelp! Sitér dette innlegget SALAMANDER Link to post
BMP Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 Om du hvet hvor lekasjen er i sveisen kan du vel klare og fikse det bare med en tjørner. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Mars.2010 Del på Facebook Svart 23.Mars.2010 For å få ein permanent raparasjon av tanken, så kreves det nok sveising. Det er null problem å sveise i rustfritt stål. Bare skaff ein person som kan å sveise, ein del sikkerhetstilltak må gjennomførast før ein kan sveise i drivstofftank. Men det er fult gjennomførbart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.