husøy Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 (edited) Kan noen si meg hvordan jeg lufter en oljefylt pakkboks fra Sleipner ? Regner med at det skal være olje i slagene helt ned til pakkboksen ? Edited March 23, 2010 by husøy (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Arvid_A Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 (edited) Hei! Oppå pakkboksen skal det være en liten unbrakoskrue. Denne skrur du sakte og pent utover til den nesten slipper taket i gjengene (forsiktig så du ikke mister den ned i kjølsvinets dyp!). Plutselig hører du lufta siver ut av skruehullet og vannet kommer piplende inn. Da er luftingen unnagjort og skruen skrus til igjen. - og det skal stå olje i slangene mellom "oljedunken" og pakkboksen. PS. Jeg regner med at det er en slik du har. Edited March 23, 2010 by Arvid_A (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
husøy Posted March 23, 2010 Author Share Posted March 23, 2010 Takk for svar, men hvordan får jeg olje i begge slangene ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Arvid_A Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Tja - jeg har bare fylt olje i oljebeholderen til pakkboksen ble full, og så videre til oljen steg opp til ca midtveis i returslangen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts