Jump to content

Biltema's Båt Radio. 1 eller 5 års garanti?

Volvomekanikeren

Recommended Posts

JAAA!!!! Jeg kappet jo den døren jeg har brukt i kartbordet i 2, og der var det piano hengsler.. Så jeg har en halv meter med piano hengsel :flag::flag::flag: Men kan jeg bruke x-finer nor jeg skal lage denne konsolen? eller blir ikke det bra? Då tenker jeg og pusse det ned, og beise/lakke etter på... Blir dette bra? eller dårli? :flag:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Jammen den e god!!! :flag::flag::flag: Har vært innom Yanmar verkstedet og sett på den nye motoren i dag.. Fikk også se instrument panelet, og for og si det sann, det så ikke ut :giggle: Så må nok ha nye instrumenter, så då feller jeg de ned i det nye ''Lokket'' istedet for og ha panel.. Syntest det er finere sann :yesnod: Motoren så grei ut, var litt rust utvendig, men jeg har kjøpt sølv spray som skal tåle 690o, så då lakerer jeg den før jeg setter den inn :yesnod: Endelig begynner ting og ordne seg for meg og, tok bare jævla lang tid før eg kom meg på beina igjen :yesnod: Men har no lært at jeg alldri mer skal kjøpe båt med motor som er defekt! :giggle:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...