M/S Bastard Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Pianohengsle er fint og bruke, i stedet for utenpåliggende hengsler Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 JAAA!!!! Jeg kappet jo den døren jeg har brukt i kartbordet i 2, og der var det piano hengsler.. Så jeg har en halv meter med piano hengsel Men kan jeg bruke x-finer nor jeg skal lage denne konsolen? eller blir ikke det bra? Då tenker jeg og pusse det ned, og beise/lakke etter på... Blir dette bra? eller dårli? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Konsollen jeg lagde er av Meranti finér, som jeg beiset med teakbeis (beregnet for utemøbler) og oljet ett toppstrøk med Benar. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Hei Sjømann! Ble lei av å reise til BT og bytte spiller.. så jeg kjøpte BOSS Marine med trådløs fjernkontroll ! Har virka bra i tre sesonger nå.. ikke mye dyrere enn BT spillere ! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Takk for tips Ryker spilleren 1 gang til så skal jeg kjøpe den Men kan jeg bruke x-finer? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S Bastard Svart 25.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Ja, Meranti er kryssfinér. Hvis du tenker "furufiner" elns, så vet jeg ikke hvor lett det er og få pent Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2010 Er ikke sikker på hvilke kryss finer jeg har.. Kan ta bilde i morgen Skal på hytten i påskeferien, så blir ikke noe bygging på en uke Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Her er noen bilder fra dagens konsoll og x-fineren jeg har Konsoll: Offamei Her må noe gjøres!!! Skal lage ny konsoll av denne Kryss fineren. Vet noen hvilke type kryssfiner dette er?? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Syns den så ut som Meranti jeg Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2010 Jammen den e god!!! Har vært innom Yanmar verkstedet og sett på den nye motoren i dag.. Fikk også se instrument panelet, og for og si det sann, det så ikke ut Så må nok ha nye instrumenter, så då feller jeg de ned i det nye ''Lokket'' istedet for og ha panel.. Syntest det er finere sann Motoren så grei ut, var litt rust utvendig, men jeg har kjøpt sølv spray som skal tåle 690o, så då lakerer jeg den før jeg setter den inn Endelig begynner ting og ordne seg for meg og, tok bare jævla lang tid før eg kom meg på beina igjen Men har no lært at jeg alldri mer skal kjøpe båt med motor som er defekt! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.