Guest Kaptein Fredrik Startet 24.Mars.2010 Del på Facebook Startet 24.Mars.2010 Jeg har en 10 fot båt og trenger lanterner til den. Noen som vet om ett billig sted? Jeg ser etter en rundtlysende og en rød/grønn lanterne Mvh Kaptein Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Lanterner er ikke billig men billigere en Biltema blir det vel ikke Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 26.Mars.2010 Del på Facebook Svart 26.Mars.2010 De har ikke sånn rundtlysende jeg ser etter....... Har sett hos Sleipner Motor, Strøm, Aktiv marin. Noen som vet om en billig lanterne? Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 26.Mars.2010 Del på Facebook Svart 26.Mars.2010 jeg kjøpte i fjord nye lanterner på biltema. pakke med alle 4 helt ok kvalitet di er tette og lyser fint ennda vertfall. pakning og alt var det med i pakka. jeg har da grønn og rød på sidene og lyse fremme og bak. på en 15fots nidelv. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 27.Mars.2010 Del på Facebook Svart 27.Mars.2010 (redigert) Jeg bestilte i dag en vanlig rundtlysende fra aktiv marin. Den kommer til onsdag Men jeg trenger fortsatt en liten rød/grønn foran på båten min, men det vil bli rart med kabler dit for det er en "åpen" båt. Noen som vet om en liten på batteri? Redigert 27.Mars.2010 av KapteinFredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
waterproof Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 hei her er ei nettside vert å sjekke,har handlet her og er veldig fornøyd. www.marineshop.no Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Jeg har noen hvit lakkerte rustfrie led lanterner til salgs (feilbestillt). Lik disse Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Jeg har noen hvit lakkerte rustfrie led lanterner til salgs (feilbestillt). Lik disse Pris? Er det to lanterner( en grønn og en rød) eller en kombi? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Noen som vet om en liten på batteri? Hei Jeg kjøpte denne på maritim for ca kr 500 for å ha den som reservelanterne. Du fester magnetplaten i baugen og tar lykten av og på når du trenger den. Frøken: Har du en pris? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Det er to lanterner ja, en grønn og en rød. Pris er vel bedre å ta på IM tror jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.