Å i sava Startet 24.Mars.2010 Del på Facebook Startet 24.Mars.2010 Var uheldig/uoppmerksom da jeg satte ut båten fra henger og båten tok nedi bunn. Ser ut til litt av bunnstoff og primer er skrapt bort. Kan ikke se plastskade. Hvordan fikser jeg dette? Tips mottas med takk Bilde Bilde Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Jeg pusset området og passet på langs kantene å bare pusse ned til primeren, før jeg vasket med aceton eller rødsprit, klinte på ett par tre lag med ny primer uten å søle for mye på bunnstoffet, før jeg deretter la nytt bunnstoff på området. Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 24.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Takk for svar. Bruker jeg maskin pent og forsiktig eller "manulet" medtrekloss? Hvilken grovhet på slipepapiret vil passe? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.