Jump to content

Legge jolle en kort periode i Frognerkilen

toholthe

Recommended Posts

Hei,

noen som holder til i Frognerkilen?

Jeg har båten min på Lindøya, og planlegger å sjøsette lettbåten til helgen for å bruke denne frem og tilbake til båtpussen. Det er en 2,6m lang gummibåt med 5hk. Noen som vet hvem jeg kan kontakte for å få lov å ligge et sted i frognerkilen en måneds tid med den lille jolla?

T

Ring til havnekontoret og spør Christian om du kan ligge der en stund. Tlf. 22552096 mob. 93411860

Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod.

Prøv min båtforening, Skarpsno Båtforening. De har billige jolleplasser for medlemmer, og du kan sikkert få låne en for en mnds tid selv om havna strengt tatt ikke åpner før 1.mai.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Havnesjef Tore har tlf. 91 64 20 50. Hør med han, kan godt hende at de kan hjelpe deg selv om havna som sagt ikke åpner offisielt før 1.mai

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!