Luigi Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 når vi er inne på damer så håper jeg selv får en på kroken i morgen under den årlige "båtpussfesten"hadde vært fint med en å dele pussinga på ny skute med Haha foreslår singeltreff på BP!!:) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 haha det er en god ide hvis jeg ikke får det som jeg vil i kveld/natt Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 (redigert) Til Luigi: Hvis dette er ditt egentlige nick, det som du brukte tidligere, så var du vel ikke så veldig aktiv? Nicket ditt ble jo opprettet for 2 1/2 år siden, og med 170 innlegg hittil? Redigert 27.Mars.2010 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 Hvis dette er ditt egentlige nick, det som du brukte tidligere, så var du vel ikke så veldig aktiv?Nicket ditt ble jo opprettet for 2 1/2 år siden, og med 170 innlegg hittil? Beklager, jeg formulerte meg nok litt feil... Jeg har kun 170 innlegg som du sier... Det tar jo heller ikke noe tid å lese innlegg her... Kverulant i dag? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 (redigert) Det er jo bare 7 mnd siden du var aktiv sist, ikke? At det er en god stund siden.....jo, det er vel det. ER enig med deg at det tar tid å lese innlegg her. Nei da, jeg er ikke kverulant i dag...:-) Fin "inntreden" forrsten... Redigert 27.Mars.2010 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luigi Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 :-) Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 27.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2010 (redigert) Nicket ditt ble jo opprettet for 2 1/2 år siden, og med 170 innlegg hittil? Å enda så fikk han fyken av frua pga overdrevet bruk av BP. Enten var den frua svært intollerant eller så brukte han nok mye tid på å formulere sine innlegg. Mulig jeg ligger dårlig an i heimen jeg da Redigert 27.Mars.2010 av Pathfinder (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.