Jump to content

Ah... back again!

Luigi

Recommended Posts

Hallo kjære båtvenner!!

Jeg var en ganske aktiv kar her for en god stund siden, men måtte kutte ut rett og slett kutte ut BP fordi det tok alt for mye tid. Men; nå er JEG TILBAKE;) Samboer er ute av huset, båten er sjøsatt i dag, og jeg ser frem til nye treff og heftige diskusjoner:)

Er jo helt flott å kunne gjøre som du selv vil... blir jo nesten litt misunnelig her.... Kos deg... Blir vel båtpåske på deg :sailing:

Endelig ble det Bobåt

Velkommen tilbake. :cheers:

Men er det virkelig så ille å kombinere damer og båt? Jeg har aldri hatt det problemet, men så er kona mi minst like mye trebåt-entusiast som meg.

God Påske!

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Velkommen tilbake og god påske..!! :D

Jeg vet alt om å kjøpe båt som ikke passer inn i fruens planer.. :lol: Men hun har ikke stukket ennå, det skjer vel først når jeg nekter plennt å selge båten....

Åh... fy f... så store i kjeften :lol:

Lissom fornøyd jo.......

Må'kke inbille meg at han har prioritert dama foran Baatplassen, og så jublær for mer ti te Pc'n :lol:

Trøstær'æ med pc'n for å sleppe å grine du se :lol:

Og så sitter'u i båten i påska og sturær :cheers::lol::lol:

Damene er viktig for kosen i båtane, basta :sailing:

Ikke helt enig der...veldig ålreit å dra på alene tur nedover kysten. Hyggelig å gå i land og fyke på pøbben, og flørte litt med damene. Det nytter ikke hvis en har med stuert

Ja, ja... smak og behag.

Edited by Dalton (see edit history)

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

Hallo kjære båtvenner!!

Samboer er ute av huset

Godt at du er tilbake. Samboerforhold kan gå ut over BP-aktiviteten, dersom man ikke passer på. Det er viktig å være klar over det, men det gikk jo bra med deg til slutt da :wink::lol:

Saa lenge Farmen, Bonderomantikk, Paradice hotell osv har livets rett, saa er baatplassen et glimrende fristed om en er hjemme naar dette durer paa TVen hjemme...

Ellers er baatplassen et glimrende sted og bruke tiden naar tiden gaar sakte offshore.

:cheers:

Damene er viktig for kosen i båtane, basta :sailing:

Dama/er er viktig - seffis. Men jo, jeg fikk grådig kjeft bl.a. fordi jeg satt på BP hele tiden... Nå var ikke det avgjørende, men en del av det hele. Skal heller ikke nekte for at når man først skal være singel, så er det jo ekstremt passende at man blir det på vårparten og ikke om høsten. Sistnevnte hadde vært mer krise:)

Men BP er fengende, det er givende og det er tidkrevende. Men gud som jeg gleder meg til å sitte med en pils, en pc og godt selskap til sommeren.....

Noen som nevnte plastikk her?;) Jeg foretrekker natur.... Eller SikaFlex!;)

Skal heller ikke nekte for at når man først skal være singel, så er det jo ekstremt passende at man blir det på vårparten og ikke om høsten. Sistnevnte hadde vært mer krise:)

Skjønner hva du mener.

Flytter singel inn i båten på onsdag. Ikke bare morro dette etter 20 år. Men blir det først skjæring så passer det best å avslutte på våren.

Da blir det Singel turer til :flag_da::flag_sw::flag: og ingen mas om for mye :cheers::cheers_wine:

Men Stuerten holder jeg meg unna, (Er Stuert selv og ikke homo :lol: ), Noen Stewardesser er derimot ikke meg i mot. :wink:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

velkommen tilbake!!!

når vi er inne på damer så håper jeg selv får en på kroken i morgen under den årlige "båtpussfesten"

hadde vært fint med en å dele pussinga på ny skute med :smiley:

Skjønne at jeg vistnok er heldig jeg da som har frue som maser om å komme på sjøen hele tiden - lager matpakke - husker termosen -

liker fisken - hjelper å bære - og er like blid - untatt når hun er sur

skål til påsken :drink: