Bjørn Løvjomås Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Hei Det ligger en Marex 32 Friendship i Loddefjord. Er det noen her på BP som kjenner til denne båten. Det er en kollega av meg som er litt interesert Link her: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=20820279. Kanskje til og med det er et medlem som eier den? hva vet jeg Quote Endelig ble det Bobåt Link to post Share on other sites More sharing options...
Bergen Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Kan ikke si at jeg kjenner til den selv om jeg selv ligger på nabobryggen, men den minner (og har samme motor) om en som en kjenning av meg solgte i Stavanger for et par år siden, så om det er denne kan jeg formidle kontakt til tidligere eier. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjørn Løvjomås Posted March 26, 2010 Author Share Posted March 26, 2010 kunne du ha hintet om denne annonsen, og sett om han kjenner igjen båten. Men bare dersom det ikke er for mye bry Quote Endelig ble det Bobåt Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjørn Løvjomås Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 løfter litt å denne, for å se om det skulle være noen andre som kjenner båten Quote Endelig ble det Bobåt Link to post Share on other sites More sharing options...
Bergen Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 kunne du ha hintet om denne annonsen Har hintet men ikke fått svar, er trolig offshore. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bjørn Løvjomås Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 Takker du får si fra om du hører noe... Quote Endelig ble det Bobåt Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts