hanmar Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 noen her med erfaring med autmatisk trimplan ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomcat Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Flere tidligere tråder med erfaringer. Her, her og her. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SeaRaymond Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Jeg har nettopp montert Bennett trimplan med autotab funksjonene og er strålende fornøyd, dette virker. Må si jeg var skeptisk på forhånd om automatikken var logisk nok til å styre planene riktig og forholde seg rundt det satte, men det gjør de. En befrielse¨å slippe å sitte å justere for hånd. Billigste pris på Bennett plan og autotab fant jeg hos Maritim Nord, komplett kostet mitt system hos de 7150,- inkl. frakt, rundt 800,- under konkurenter mener jeg å komme fram til, eneste - var noe treg leveranse, da de måtte bestillte fra sin underleverandør, tok 10-12 dager mener jeg å huske. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts