D-man Posted March 27, 2010 Share Posted March 27, 2010 Hei Ville bare si at jeg har funnet løsning på plassering av motor på XP-5 Raymarine rattpilot. Jeg skrudde ut platen i pidestallen med 2 klokker pluss tenningsinstrument, tok ut klokker og tenningsinstrument og laget en ny plate hvor jeg plasserte disse rundt hullet til motoren i rattpiloten. Dette funket greit. Valgte en gjennomsiktig plate, og har planer om å legge inn blått lys der inne :) Har ikke fått plassert kompasset skikkelig enda, så jeg har en liten jobb igjen å gjøre, men det virker som den funker helt ok. Dett var dett :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
tomcat Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Spennende! Har du et bilde av resultatet? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
El Capitan Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Jaaaa! Hadde vært supert med bilder! Vurderer å gjøre noe av det samme... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
D-man Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts