D-man Startet 27.Mars.2010 Del på Facebook Startet 27.Mars.2010 Hei Ville bare si at jeg har funnet løsning på plassering av motor på XP-5 Raymarine rattpilot. Jeg skrudde ut platen i pidestallen med 2 klokker pluss tenningsinstrument, tok ut klokker og tenningsinstrument og laget en ny plate hvor jeg plasserte disse rundt hullet til motoren i rattpiloten. Dette funket greit. Valgte en gjennomsiktig plate, og har planer om å legge inn blått lys der inne :) Har ikke fått plassert kompasset skikkelig enda, så jeg har en liten jobb igjen å gjøre, men det virker som den funker helt ok. Dett var dett :) Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Spennende! Har du et bilde av resultatet? Sitér dette innlegget Link to post
El Capitan Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Jaaaa! Hadde vært supert med bilder! Vurderer å gjøre noe av det samme... Sitér dette innlegget Link to post
D-man Svart 2.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.