Jump to content

Kjøpe ozon generator, hvilke størrelse er anbefalt

bukt

Recommended Posts

Skal kjøpe meg en proff ozongenerator som jeg skal bruke til Hus/båt/bil og annet og i tillegg leie ut.

Hvor stor er anbefalt til en kverking av vond lukt i en kjeller/båt ol, vet ozon er giftig og skal tas i korte intervaller med utlufting. er av den mening uansett hva det er jo kraftigere jo bedre , hva er grensen her til det unødvendige i størrelse. funnet noen i statene på 2500 , 6000, 9000, og 16000mg for en stund siden. den på 16000mg koster ikke mye mer enn den på 2500 men er det bare tull å ha så kraftig?

Les litt her.

lest den tidligere , så der at du skulle ta det i etapper men hvor stor generator er en moderat en, vil tro en 16000mg en over moderat mens en 1000mg er under til eks å fjerne lukt i en 100 kvadrat kjeller.

Vil ikke kjøpe en som kun er nyttig til båten min da jeg tekte å leie ut i tillegg så da bør den vel gi litt mg i timen.

Jeg vet ikke helt hvor du bor , men i oslo er ihvertfall det og få leid ut en slik generator lik 0.

Jeg har leid ut kun få ganger og jeg jobber i brasjen.

Je har generatorer som du kan justere ppm på, det er vel det du også burde ha.

Ut fra det du sier ville jeg nok ikke kjøpt en på mer en kansje max 2000mg helst enda mindre, det er bare og la den stå litt lenger hvis lokaler er veldig stort.

den generatoren jeg bruker mest er en på 200mg, da er det ikke noe problem og være i rommet mens den går.

Privat så er nok dette markedet du søker lite.

Hilsne Morten

www.ribtjenester.no

Bor i hønefoss så ikke langt til oslo men liker å eie ting da det er mindre styr å bruke den når man vil.

har mye kompiser som driver med bilsalg og hussalg hvor den kan trenges.

n

Nå sender de biler avgårde for dyr rens pga litt lukt etter røyk ol, Kjellere på hus som skal selges lukter litt rått og innestengt noe som løses der og da før salg, greit kommer igjen hvis huset ikke er ventilert/drenert ordentlig men et lite marked som dekker min kostnad raskt av maskinen.

øyvind som liker duppeditter som er kjekt å ha :smiley:

Ser greia de med og eie, jeg ser du nevner generator til 4000 som gir 16000 mg.

Blir litt skeptisk da, mine generatorer på 10000mg koster ca 40 lapper. den som gir 200mg koster vel 6000 mener jeg og huske:)

www.ribtjenester.no

Lurer på hvordan de klarer og produsere så mye ozon med de små maskinene der assa.

men hvis du kjøper så vil jeg gjerne titte på en hvis det er mulig:)

www.ribtjenester.no

men hvis du kjøper så vil jeg gjerne titte på en hvis det er mulig:)

Det skal du få, blir vel helst at jeg kjøper en mellom 2500 og 4000mg de ligger til samme pris for en bedre maskin så sikkert litt mer kvalitet.

Om kvaliteten ikke er best så duger de nok til mitt bruk, skal få taki litt mer om strømforbruk ol før jeg kjøper. jo mer de produserer jo mer forbruker jo de og vil jeg tro.

• 1 year later...
  • 7 years later...