KDB Startet 27.Mars.2010 Del på Facebook Startet 27.Mars.2010 Tenkte å bytte ut septiktank med en ny tank fra plastinvent. Noen som har erfaring med tank fra de til septik, tenker på luktgjennomtrekking etc. Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Svart 27.Mars.2010 Del på Facebook Svart 27.Mars.2010 Jeg kjøpte septik tank fra Plastinvent og er godt fornøyd. Ikke noe i veien med denne men du må selv passe på å fruke grove nok slanger på luftingen gjennom skrogsiden din. Dette firmaet er ganske anerkjent i sin bransje så jeg skjønner ikke hvorfor du bekymrer deg :-) Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 27.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mars.2010 Eg er ikke bekymret, men det er alltid greit å få synspunkter fra noen med erfaring før en setter i gang. Kommer til å velge 25 mm lufting og 38 mm ut i bunn. Tank blir stående over vannlinje og tenkte da og bare åpne ventil og slippe driten ut uten pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 27.Mars.2010 Del på Facebook Svart 27.Mars.2010 (redigert) Kjøpte 70 liter septik fra Plastinvent med ferdig toppmonterte inn og ut slangekoblinger i messing (ut via "sugerør"). Enklere med toppmontert hvis du må ha tanken ut pga. feil med ventil. Returnerte tanken fordi toppen var noe "innbulet" og problemer med å få mannlokket tett. Fikk ny som var OK, og Plastinvent betalte frakt begge veier ved bytte. Har stått ombord to sesonger, ikke noe luktproblem. I dag ville jeg ha kjøpt 100 l.* Har montert ejektor under bunnen som tømmer tanken auto ved ca 10 knop. *Redigert: Holder for to personer i to døgn. Redigert 27.Mars.2010 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.