Dalton Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 (redigert) hvor bor du da? hvor mye skal du ha? tilstand? Jeg bor i Hov, ca 3 mil vest for Gjøvik. Motoren har ikke blitt startet på en god stund, men tørnes jevnlig. Den er komplett med aksel og hylse, pluss noen småting som lagre, plugger osv. Forlangte i utganspunktet 4500,- for motoren. Ligger på Markedet her på BP. Send meg en IM hvis det er interessant. Redigert 31.Mars.2010 av Dalton (see edit history) Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Kaptein_Mike Svart 1.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Jeg bor i Hov, ca 3 mil vest for Gjøvik. Motoren har ikke blitt startet på en god stund, men tørnes jevnlig. Den er komplett med aksel og hylse, pluss noen småting som lagre, plugger osv. Forlangte i utganspunktet 4500,- for motoren. Ligger på Markedet her på BP. Send meg en IM hvis det er interessant. er det mulig å komme å se på motoren før evt handel? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Mike Svart 8.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2010 Da skal jeg se på Motoren hjemme hos Dalton på Lørdag Sitér dette innlegget Link to post
MartinThomassen Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Er det en Fram, plastsnekke du har? Hadde vært artig med noen bilder da... Jeg vil anbefale å få tak på en motor som passer noenlunde, det finns da FM motorer å få tak i? Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Mike Svart 9.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Fredrikstad Tre snekke Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Mike Svart 10.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Da blir det Motorn fra Dalton Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.