nknuth Startet 28.Mars.2010 Del på Facebook Startet 28.Mars.2010 Hei godtfolk. Har kjøpt ny båt, men selger husket ikke åssen bunnstoff som var på. Det er brunt og har begynt å flasse av enkelte steder. Noen sier at jeg kan flikke på med bunnstoff de stedene det gamle har gått av, mens andre sier at jeg ikke kan flikke på med nytt bunnstoff uten å vite hva det gamle er! Vet ikke hva jeg skal gjøre, må jeg skrape vekk det gamle siden jeg ikke vet hva det er, bør jeg ta på et nytt lag med nytt bunnstoff eller holder det å flikke på med nytt bunnstoff de stedene det gamle har flasset av? Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Prøv en plass å se om det koker opp hvis ikke er det bare til å legge på nytt. mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Du kan jo bare flekke og se hva som skjer! Det er ingen stor krise om disse flekkene flasser av igjen. Men vil du gjøre det helt trygt, legger du på et strøk med 1 komponent primer før du behandler hele bunnen på nytt. Da holder det garantert, så lenge du har skrapt alt løst bort først... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
nknuth Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Takk for raske svar. Men hva mener du med koke opp Mewa 2? Sitér dette innlegget Link to post
etape90 Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Koke, altså kjemisk reaksjon mellom 2 stoffer. Sitér dette innlegget Link to post
nknuth Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Takk for hjelpen. Da er det vel bare å sette igang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.